Olete saanud kahjustatud või vale toote - Kuidas toimida?

Me teeme alati oma parima, et kontrollida meie tooteid enne nende saatmist ja pakkida need parimal võimalikul viisil. Kuna peaaegu kõik raamid/peeglid, mida me saadame, sisaldavad tõelist klaasi, juhtub kahjuks, et toode tuleb kohale kahjustatuna. See juhtub umbes 1-2% kõikidest pakenditest ja on midagi, mille vähendamise nimel me pidevalt töötame, et te kui klient ei peaks probleemidega silmitsi seisma, samuti meie keskkonnamõju vähendamiseks.

Pakkime kõik meie raamid tugevatest karpidest, kombineerituna tugevate paberitega, ning šokkide kaitseks pakime kõik raamid mullikilesse (kahjuks on mullikile see materjal, mis kaitseb kõige paremini; me töötame pidevalt selle kasutamise vähendamise nimel), et transport teie koju oleks võimalikult ohutu.

Kui teil on ebaõnne ja saate kahjustatud või vale toote, teeme alati oma parima, et teid kiiresti ja mugavalt aidata ning teie vaeva minimeerida. Ainus, mida me vajame, on foto kahjustusest või vale tootest. Saatke e-kiri aadressile info@bga.ee, kus on pilt kahjustusest, tellimuse number, teie kontaktandmed ja mis on valesti läinud, ning me hoolitseme selle eest, et lahendada see nii kiiresti kui võimalik. 
Samuti saate oma kaebuse esitada meie vestluses; et meiega ühendust võtta, klõpsake paremas alanurgas roosat vestlusriba.

Meie peamine eesmärk on alati see, et te kui klient jääksite rahule; kui me teeme vea (või transpordiettevõte), teeme alati oma parima, et teid rahuldada. Täielike ostutingimuste lugemiseks -klõpsake siin-