Klienditeenindus - Kuidas saame teid aidata?

Meie peamine eesmärk on tagada, et teie kogemus meiega oleks erakordne. Toetame teid kogu protsessi vältel – alates hetkest, kui avastate midagi meelepärast, kuni see leiab oma koha teie kodus, aidates teil luua kodu, mida tõeliselt armastate.

Me mõistame täielikult, et tee peal võivad tekkida küsimused. Olgu see õige pildiraami valimine, mis sobib teie koju, või konkreetse toote tarneaja mõistmine – me oleme valmis teid aitama kogu teie teekonna vältel. Oleme teie jaoks olemas, kui te meid vajate!

Teie kogemuse võimalikult sujuvaks muutmiseks pakume ulatuslikku klienditeenindust, sealhulgas lihtsasti kasutatavat vestlusfunktsiooni, kiireid vastuseid e-posti teel ja telefoni teel. Samuti pakume ulatuslikku KKK jaotist, et saaksite alati oma küsimustele vastused leida.

Tere tulemast BGA-sse!



Kas soovite tagastada toote?

Hoolime keskkonnast ja püüame panustada säästvasse arengusse. Seetõttu ei sisalda meie saadetised automaatselt tagastuslehte, vaid pakume seda ainult soovi korral.

Laotoodetele kehtib 90-päevane tagastusõigus. Kohandatud tooteid ja fototöötlusi ei saa tagastada.

Klõpsake siin, et alustada tagastamist

Kas soovite registreerida kaebuse?

Võtke meiega ühendust kas vestluse kaudu või kontaktivormi kaudu ja öelge meile, millist toodet see puudutab, samuti tellimuse number. Lisage ka foto kahjustusest, et saaksime teid aidata. 

FAQ - Korduma Kippuvad Küsimused

Vastused kõige levinumatele küsimustele leiate  küsimuste ja vastuste jaotisest.

Kas vajate oma kviitungi koopiat?

Klõpsake siin, et hankida oma kviitung


Vestlus

Kiire vastuse saamiseks – võtke meiega ühendust läbi meie vestluse, kus saame teid alati aidata.
Alustamiseks klõpsake paremas alanurgas vestlusaknale.


E-posti aadress

Info@BGA.EE

Saate meile kirjutada 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas ja me vastame kõigile e-kirjadele 24–48 tunni jooksul tööpäevadel, kuid tavaliselt palju kiiremini.